Over Servaty

Onze uitvaartplanners in Oostende
Bjorn en Kirby, onze uitvaartplanners te Oostende, zorgen ervoor dat elke begrafenis of crematie een uniek afscheid wordt.
Uitvaartcentrum Servaty is een uitvaartplanner die rekening houdt met persoonlijke accenten in een uitvaart. Bij een overlijden staan ze in nauw contact met de nabestaanden om ervoor te zorgen dat ze de herinnering aan hun dierbare zo lang mogelijk kunnen koesteren.

Bjorn Dehaese
Uitvaartplanner
Bjorn begon zijn studies tot priester aan het Grootseminarie te Brugge. Na vier jaar beëindigde hij zijn opleiding en kwam hij in de uitvaartsector terecht. Ondertussen heeft hij reeds een twintigtal jaar ervaring. Nabestaanden begeleiden in het uitwerken van een persoonlijke uitvaart waar authenticiteit centraal staat is voor Bjorn essentieel.

Kirby Schouppe
Uitvaartmedewerker
Kirby is mama van 3 en was jarenlang actief als zorgkundige in een woon- en zorgcentrum. Door deze ervaring weet Kirby als geen ander hoe nabestaanden bij te staan en te steunen in hun verwerking van het verlies van hun dierbaren. Ontzorging van families staat voor haar centraal, zodat er ruimte en tijd is om sereen afscheid te nemen.

- Ervaring ten dienste van rouwende families
- Uitvaartplanner Servaty kan rekenen op samenwerking binnen het Sereni-netwerk, gekenmerkt door persoonlijke service en ondersteuning
- 24/24 – 7 dagen op 7 persoonlijk bereikbaar
- Eigentijds uitvaartcentrum met ceremonieruimte
- Innovatief en vooruitstrevend maar met respect voor de regionale uitvaarttradities
- Juiste service aan correcte tarieven

Door samenwerking, het delen van kennis en middelen is de kwaliteit van diensten hoog. Deze kwaliteit bereiken we onder meer door aandacht te schenken aan :
- Correcte Identificatie procedures
- Aandacht voor de getroffen familie door tijd, persoonlijke benadering, feedback en garantie op zorg
- Bijstand in drie domeinen : Voorzorg, Rouwzorg en Nazorg
- Opstellen en actualiseren van het uitvaartplan
- Bijzondere aandacht voor opbaring en verzorging
- Toepassen van operationele procedures én innovatieve technieken
- Correct verzamelen en opslaan van gegevens
- Transparantie inzake voorwaarden en tarieven
- Correcte klachtenbehandeling, opvolging en remediëring
- Preventie door opleiding
- Aandacht voor veiligheid
- Voortdurende vervolmaking via opleiding en praktijkervaring